Ads 468x60px

Muntah buah dabung

Malam yang sama saya mengubati uncle cina tu, saya didatangi pesakit wanita bersama keluarganya.

Katanya pesakit itu, dia selalu mendengar suara minta tolong dlm biliknya dan sakit dibahagian perut.Pendek cerita, saya rukyah pada pesakit tersebut.

Serta merta katanya dia sakit dibahagian tulang belakang.Saya pukul ringan dengan kayu nona pada bahagian tersebut dan dia muntah.banyak jugak la muntahnya.Dalam banyak-banyak lendir yang dimuntahkan tu, ada sebiji buah dabung (biasa taruk dlm ais kacang).

Mengikut apa yang saya pelajari, barang santau akan keluar melalui dua bentuk iaitu samada bentuk angin atau bahannya yang dimakan walaupun sudah berpuluh tahun.bahan itu tidak akan hancur malah,kekal sifat asalnya.

Pesakit mengucap tanda syukur kerana sakitnya hilang serta merta.Saya bekalkan air untuk dibuat mandi dan minum.

Yang baik dtg nya dari Allah & yang buruk dtgnya dari diri saya.Wallahu'alam
 
Blogger Templates