Ads 468x60px

4 Kes Rawat 3 - Jin harimau menumpang

Pesakit ini adalah isteri abg angkat saya.Isterinya mengadu sakit ditengkuk hinggakan hendak berpaling pun terasa sakit.Dia juga berasa seperti ada beban di belakang tengkuknya.Pada sebelah siangnya, dia telah membuat rawatan di hospital dan telah pun menjalani X-ray.Namun, doktor mengatakan tiada sebarang penyakit padanya.Darahnya diambil untuk diuji dan hasil akan diperolehi dalam 2 minggu lagi.

Saya bacakan doa rukyah dan tiup di tempat sakit.Kemudian saya pukul dgn kayu nona.Adalah sedikit perubahan.Kemudian, sakitnya berpindah ke bahagian kanan.Saya tepuk dibahagian tersebut,namun tiada kesan.Masyaallah, yang jenis ni degil betul.Pening jugak dibuatnya.Lalu, saya tarik dengan kaedah tarik masuk botol.Alhamdulillah, sakitnya beransur hilang.

Saya juga memicit sedikit dibahagian tengkuknya dengan minyak yang dirukyah.Saya berikan tempoh 2 hari sebagai perhatian dan bekalkan air rukyah padanya.

Kita hanya berikhtiar.Yang menyembuhkan hanyalah Allah
 
Blogger Templates