Ads 468x60px

Jin Bisu 2

Pesakit yang dirasuk jin bisu pengsan lagi selepas 4 hari rawatan.

Naik hairan juga saya kerana 'si bisu' itu telah ditangkap. Dari cerita yang diperolehi, pesakit dipantau oleh Special Branch OKS sewaktu menawarkan tempat yang disyaki diletakkan barang sihir di pejabatnya.

Selepas itulah, pesakit kembali SAKIT.

Kali ini, saya amanahkan sesi rukyah pada orang kanan saya (Ustaz Azwan).Setelah dirukyah, pesakit itu membongkok hampir muka mencecah lantai. Rupanya Jin Nenek Kebayan.Dah 100 lebih umur jin ni.

Kali ni memang seronok juga la. Group RIDAM siap buat main-main lagi kat jin tu sampai jenuh dia nak menjawab. Dah lama sangat, saya mengambil alih tugas.

Memang jin tu mengaku yang dia baru sahaja dihantar. Yang dulu dah kena tangkap. Saya terus buat teknik tarik ekoran masa rawatan yang terhad. Ada lagi pesakit yang menunggu.

Alhamdulillah, pesakit terus sedar kemudiannya.

Akhir sudah rawatan, Group RIDAM ke rumah pesakit untuk mencari barang sihir. Apa yang ditemukan akan Tulang Puyuh yang disihir, tanah yang dicurah dengan minyak dan calitan kapur pada tiang kongkrit pagar rumah pesakit.

Semoga, OKS tidak lagi menyerang pesakit. Saya minta pesakit berlakon sedikit di depan OKS. Jangan tunjuk sihat sgt.

Saya juga bekalkan amalan agar minta dijauhi dari serangan sihir dan syaitan laknatullah. Wallahua'lam
 
Blogger Templates