Ads 468x60px

Jin bisu

Semalam, saya merawat suami seorang guru yang mengalami masalah lemah sgt untuk bekerja, pening, dan pengsan sambil bergerak.

Apa benda pulak la pening sambil bergerak tu?

Macam ni, suaminya akan pengsan secara tiba-tiba. Kemudian, dia akan menganggat tangannya sambil bergerak berguling-guling.

Melihat kepada situasi tersebut, isterinya akan membacakan ayat-ayat Al-Quran dan tak lama kemudian, suaminya akan sedar.

Saya lanjutkan kepada proses rawatan. Pada awalnya, saya membacakan ayat-ayat rukyah dengan agak lantang.Saya ulang 7 kali ayat dalam surah Al-Fill dan pesakit mengangkat tangan minta diberhentikan.

Saya fikir, kalau dok layan, sampai sudah tak berdialog ni. Ni jenis bisu ni. Saya ringkaskan rawatan dengan menariknya jin tu keluar dari badan. Alhamdulillah, pesakit kemudiannya sedar.

Dari penilitian yang dibuat, si suami terkena angkara sihir dan OKS nya bekerja dalam satu pejabat! Saya minta pesakit tawarkan dengan air rukyah ditempat barang sihir yang disyaki dan buat mandian serta minum air rukyah selama 3 hari.

Setelah sedar, pesakit mengadu melihat bayangan beruk berbulu dihalaman rumah saya.Pada masa ini saya gunakan Teknik Mata Batin. Tapi bukan saya yang melakukan perjalanan.Saya arahkan pesakit yang melakukannya tapi di control oleh saya.

*Sebenarnya, teknik ini dipanggil TKR oleh AKRINE. Saya dah buat lama dah :D

Pesakit berjaya melihat beruk-beruk yang berada dihalaman. Saya arahkan pesakit melontarkan Teknik DBS pada bayangan yang dilihat. Alhamdulillah, bayangan yang dilihat pesakit hilang.

Apa yang berlaku ini adalah rahmat Allah. Saya hanya berikhtiar dan mohon diberi kemudahan dalam rawatan. Wallahua'alam
 
Blogger Templates