Ads 468x60px

Jadual padat seminggu

Salam buat pembaca sekalian..

Lama sungguh tak update kisah rawatan di blog ni..Keadaan jadual dan masa yang padat menyukarkan saya untuk melayari blog secara detail..Adakalanya, pesakit datang pada waktu baru sahaja hendak meng ‘update’ kisah rawatan..

Maafkan saya wahai pembaca blog RIDAM sekalian..Untuk makluman anda, saya yang termat sibut sepanjang 1 minggu.

Rawatan Islam: Setiap hari
Malam (selepas rawatan) : Mengarang buku ke-2 (merawat penyakit klinikal dgn Al-
Quran)
Setiap malam selasa (start minggu depan) : jadi pengajar MarCOm (Martial Combat).
Senibeladiri ala-barat.
Siang (kalau tak berubat): Menyiapkan kertas kerja bangunan baru RIDAM

So, jika ada terluang, masa yang ada saya cukupkan untuk beribadah, bersama keluarga dan teman.

Dah tu, mana masa free nyer? Tu la yang susah nak jawab buat masa ni...
Ni tak termasuk merawat di luar kawasan...

Apa-apa pun, saya akan cuba juga luangkan masa untuk melayari blog RIDAM dan sahabat yang lain.
 
Blogger Templates