Ads 468x60px

18SX story - Aduhai Pak Cik

Teringat pada kisah seorang pesakit yang meminta khidmat saya untuk memanjangkan 'turpedo' beliau tempoh hari.

Umur pakcik tu dah 60an. Katanya nak kahwin dengan anak dara umur 30an lepas raya ni. Bertuahbetul pak cik ni...Umur lanjut pun masih laku lagi.

Saya menyuruh beliau baring di atas katil rawatan..Tanpa berlengah, pak cik tu buang semua baju dan seluarnya dan berbogel atas katil..

Terjadilah dialog antara kami-

RIDAM: Masyaallah....pak cik buat apa tu? Kenapa dibuka sampai habis?

Pak Cik: La..kan kata nak urut 'turpedo'? Bukak semua pun takper kan..

RIDAM: Memang la nak urut 'terpedo', tapi itu yang last. Mula-mula kena urut seluruh badan dulu. Kena check kot-kot ada urat yang rosak atau bersimpul.Pastu baru urut kawasan 'tu'.

Pak Cik: Alah...malu apanya..kan kita sama laki.Bukan leh buat apa pun.

RIDAM: Memang lah...tapi kan jadi fitnah kalau lama sgt dok macam tu. 'Area' tu hanya ditengok bila perlu shj.Itu pun tak lama.

Saya berkeras menyuruh pakcik memakai kain alas. Kalau degil jugak, saya nak tamatkan rawatan..

Nak tak nak, pak cik tu akur juga..

Bukan apa, saya pernah kena pengalaman ni masa buat rawatan pada seorang Gay tahun lepas..Naik seram sejuk dibuatnya bila Gay tu cakap bukan-bukan pasal sek songsang ni..

Ni pengalaman kedua..Nasib baik pak cik tu bukan Gay..
Pak Cik...Pak Cik...
 
Blogger Templates