Ads 468x60px

Bulan Poser pun ada jin ker Ustaz?

Saya dikejutkan oleh sahabat karib ke RIDAM bersama isterinya.Saya mempelawa mereka masuk ke rumah.Dikala itu, si isteri berkeadaan menggeletar dan kesejukkan.

Dari tanda fizikal yang boleh dilihat, mata si isteri berkelip dengan laju dan kerap menelan air liur.Dalam hati saya sudah mengesahkan wujudnya tanda-tanda gangguan pada si mangsa.

Saya menyuruh isterinya duduk. Oleh kerana isterinya 'uzur' maka saya berikan dia air rukyah sebagai internal healing sebelum proses rawatan seterusnya.

Saya memulakan proses rawatan dengan bacaan rukyah. Mangsa kerasukan apabila dibacakan ayat 7 dari surah As-saffaat.Saya ulangi bacaan tersebut hingga mangsa mula terasa kesejukkan yang amat sangat dan menendang kakinya.

Ni tak boleh jadi...
Lantas, saya ambilkan kain yang disediakan untuk mengikat dan mengikat 4 anggota utama mangsa.

Saya beri amaran pada jin yang berada dalam badan agar keluar dari mangsa.Makin di beri amaran, makin keras 'dia' meronta. Melihat kepada waktu yang hampir untuk berbuka, maka saya cepatkan rawatan.

Jin tersebut saya pasung pada botol dan hantarkan pada tempat yang biasa saya lakukan pada proses rawatan sebelum ini.

Alhamdulillah, mungkin keberkatan Ramadhan, proses rawatan selesai kurang dari 30 minit dan mangsa tersedar.Di akhir rawatan, sahabat saya bertanya.
Mungkin dah lama benar dok pikir dalam kepala kot.

Soalannya:
Ada jin ker bulan puasa ni? Kan semua dah diikat?

Jawapan:
Ada jawapan ker pembaca? Hehehehehe
 
Blogger Templates