Ads 468x60px

Gangguan SAKA ibu

Semalam, saya dijemput pesakit di Pahang yang mengalami penyakit misteri. Pesakit ini terasa bahunya ditarik dan hempedunya pedih hampir setiap masa. Kakinya juga terasa kejang dan fikirannya menjadi tak tentu arah.

Sebelum merukyah, saya suruh pesakit minum air yang dirukyah kemudian saya 'spray' pada 3 anggota utama iaitu muka, tapak tangan dan kaki pesakit. Saya juga minta pesakit sapukan atar kasturi rukyah agar jin yang berada dalam badan tak selesa dengan baunya.

Jin memang tak suka bau kasturi.

Setelah merukyah, badan pesakit tertarik ke belakang dan dia menjerit kesakitan. Saya kemudiannya melakukan kaedah tarik jin senafas dan 'membuka' liang jalan jin dibahagian belakang badan pesakit dengan Surah Al-Fath:1 berulang kali.

Pesakit terasa seperti ada sesuatu keluar melalui belakang badannya tanpa henti. Saya minta pesakit mandi air limau yang dirukyah dengan segera.

Selesai pesakit mandi, keadaannya semakin reda tapi kepalanya jadi sakit. Saya rukyah dengan doa syifa' dan membayangkan penyakit itu keluar melalui ubunnya.

Alhamdulillah, pesakit semakin sembuh dan ringan badannya.

Semoga kesembuhan itu kekal dengan izin Allah. Amin

Jin Siam

Saya dijemput seorang warga emas untuk mengubati isterinya yang mengidap penyakit lumpuh separuh badan (kanan anggota) di Kerteh, Terengganu.

Bersama orang kanan saya (Ustaz Azwan), kami sampai di rumah pesakit pada pukul 9 mlm.
Sebaik sahaja kereta di 'park' di bahagian 'porsh' rumah pesakit, kepala kami berdua pening serta merta. Kebiasaan pengalaman saya, itu adalah petanda sihir.

Dipendekkan cerita, saya mula mengubati pesakit dengan memberikan dia air garam kristal (produk terbaru RIDAM). Serta merta pesakit termuntah. Saya mulakan sesi rukyah dan tak semena-mena dia menari mokyong.

Bila ditanya, ianya adalah jin Siam yang diupah oleh orang yang dikenali mangsa. Pada masa ini, saya hanya memekakkan telinga kerana memang sifat jin suka fitnah manusia. So, siapa yang menyihir bukan persoalannya.Yang penting pesakit sembuh dan boleh melakukan ibadah kepada Allah S.W.T

Oleh kerana faktor usia yang lanjut, saya ringkaskan dengan menarik jin dalam badan pesakit menggunakan kaedah pasung telur.

Alhamdulillah, anggota pesakit sudah boleh digerakkan namun tidak sepenuhnya. Saya membuat sedikit urutan dan turut mengajar suami pesakit agar melakukannya secara rutin setiap pagi.

Setelah itu, saya dan Ustaz Azwan ke luar rumah untuk mencari barang sihir mengikut kaedah mata batin yang dikesan sejak awal kedatangan kami. Hampir setengah jam bermeditasi, Ustaz Azwan menjumpai banyak tompokkan serbuk putih di bawah tangga pesakit.

Tau tau apa tu...? Tu la serbuk mayat..Kat Thailand memang glamour pasal serbuk mayat ni.

saya tawarkan dengan air limau dan proses pengubatan selesai.

Perhatian Kepada Bakal Pembeli Buku

Assalamualaikum...

Saya minta maaf jika ada kelewetan menghantar buku setelah anda bank-in duit di bank.
Namun begitu, saya meminta jasa baik pihak tuan agar telefon dahulu sebelum bank-in duit di bank.

Dalam masa yang amat sibuk sekarang ini, saya tak sempat nak buka internet.Kadang-kadang saya berada di luar daerah..

So,

step 1: Call dulu tanya stok
step 2: BANK-IN DUIT
step 3: maklum setelah masukkan duit dan sms maklumat penghantaran

* Ada hamba Allah tu tak kasi no phone.Tak tau la sampai ke tidak.

Rawatan Perubatan Islam Di Port Dickson

Tahniah diucapkan kepada peserta Seminar Perubatan Islam di Port Dikson.
Semoga ilmu yang anda perolehi digunakan untuk tujuan kebaikan dan dijalan Allah S.W.T





Rawatan Selepas Seminar PD 1

Selesai sudah bersama Program Seminar Perubatan di PD, saya dijemput seorang peserta (En. Ariffin) untuk mengubati seorang sahabat di Senawang, Negeri Sembilan.

Diringkaskan cerita, pesakit mengalami gangguan hingga adakalanya kaki beliau terangkat ke atas tanpa dikawal.Setelah berbicara dengan pesakit, saya dapat mengidu punca gangguan yang dialami iaitu:-

1- Gangguan sihir kepada pesakit
2- Pesakit mempunyai SAKA keturunan
3- Gangguan jin akibat amalan salah

Tengok pada sejarah pesakit yang pernah belajar ilmu beladiri, maka saya mengikat anggota badan pesakit dengan kain terlebih dahulu. Manalah tau kot-kot terkeluar buah senibeladiri beliau, tak pasal-pasal rebah saya. Dah lama tak main gelanggang ni. Masa muda dulu ada lah.

Setelah merukyah, pesakit kerasukan dan terjadi dialog perantara antara saya dan pesakit.

Setelah ditanya dan di’seksa’ satu persatu, jumlah jin yang berada di dalam badan pesakit adalah 34 ekor. Ada jin Hindu, jin Nenek kebayan, jin Islam, jin Sakai (orang asli punya) dan macam-macam lagilah.

Jin yang berada dalam badan akhirnya mengalah dan keluar melalui kaki kiri pesakit.

Rawatan Selepas Seminar PD 3

Selepas mengubat pesakit di Lembah Kelang, saya bergegas ke Puchong untuk mengubat mangsa sihir yang telah lama menderita. Walaupun sudah lama berkahwin, pesakit masih tidak mendapat anak. Hasil ujian klinikal pesakit tidak menunjukkan tanda-tanda abnormal. Pesakit juga mengalami masalah pada kakinya serta masalah hubungan batin suami isteri.

Diringkaskan cerita, pesakit kerasukan selepas di rukyah dan jin yang berada dalam badan adalah jin Hindu. Jenis Hindu lagi...Pening-pening..pada awalnya, jin tersebut banyak cakap berbelit-belit. Nyaris saya diperdaya. Adakalanya jin tersebut keluar dari badan pesakit.

Hal ini menyebabkan teknik penyeksaan turut sama dirasai pesakit. Lantas, saya mengulangi surah Al-Baqarah:148 untuk menghadirkan jin tersebut. Setelah jin tersebut merasuki pesakit, saya ’ikat’ ia dengan ayat Al-Fath:1...

Akhirnya jin tersebut mengalah dan keluar melalui kaki kanan pesakit.

Saya menyuruh pesakit mandi air limau yang dirukyah. Setelah itu, saya membuat proses pertanyaan terakhir kalau-kalau masih ada gangguan dalam badan pesakit. Alhamdulillah, pesakit sudah boleh bangun dan tunduk dengan baik. Gerak langkahnya juga semakin pulih dan badannya terasa semakin sihat.

Semua ini hanya dengan keizinan Allah jua. Saya sekadar berusaha dan membantu.
Wallahua’lam

Rawatan Selepas Seminar PD 2

Salah seorang peserta Seminar Perubatan Islam Port Dikson menjemput saya ke rumahnya untuk mengubati beliau. Peserta ini seorang doktor yang sudah sakit sejak sekian lama. Sudah banyak pusat rawatan yang beliau cuba dan hasilnya masih sama. Beliau mengalami rasa cucukan pada badan, terasa ada sesuatu bergerak dalam badannya dan lesu.

Dengan niat bertaqarrub pada Allah, saya memulai proses rawatan dengan bacaan rukyah.Dengan keberkatan Al-Quran serta keizinan Allah, pesakit kerasukan dan bercakap Melayu slang India.

Setelah diseksa, jin tersebut mengaku mempunyai pengikut seramai 100 lebih dalam badan badan pesakit termasuk suami dan anak lelakinya. Dia juga mengaku dihantar oleh seorang sami Hindu di sebuah kuil yang dikenali di Selangor. Banyak tu.....!

Saya juga bertanyakan barang sihir yang diguna. Ada 4 barang sihir yang diguna untuk menyihir mangsa iaitu 3 jenis patung wanita yang dibalut kain kuning dan gambar yang diikat pada patung kayu.

Saya menyuruh jin tersebut mengambil dan membuang barang sihir tersebut. Jin itu menangis ketakutan kerana katanya kuasa sami Hindu tu amat kuat. Dia tak mampu mengambil nya.

Pada ketika ini saya mengunakan ’teknik mata batin’ dengan memegang kepala pesakit. Saya gunakan ayat pembuka dan mengarahkan jin tersebut membawa saya ke tempat barang sihir tersebut.

3 patung wanita diletakkan di 3 tempat yang kesemuanya disorok di celahan gua batu kapur. Patung sihir yang diikat gambar mangsa diletakkan di bawah katil sami laknatullah tersebut. Masyaallah, dalam proses mencari barang sihir yang terakhir tersebut, saya tergaman kerana banyaknya gambar mangsa lain yang amnya berbangsa Melayu!

Kenapa sampai begini jahat manusia di zaman ini yang menggunakan sihir untuk menjatuhkan lawan? Tidakkah mereka sedar akan dosa melakukan sihir?

Walaupun pertanyaan demi pertanyaan bermain dibenak fikiran saya, saya merasa ’energy’ saya semakin lemah dan tanpa membuang masa, saya mengambil barang sihir yang dimaksudkan dan membuangnya.

Alhamdulillah, penyakit pesakit berkurangan. Namun begitu, rasa sakit pada lengan kanannya masih ada. Pada anggapan saya, itu mungkin tindak balas dari kesan gangguan. Dari pengalaman lepas, adakalnya penyakit sihir boleh berakhir dengan penyakit fizikal. Ini kerana, gangguan jin boleh mengganggu proses aliran darah manusia dalam badan menyebabkan sistem imunisasi tubuh terganggu.

Saya harapkan kesembuhan beliau dengan keizinan Allah. Semoga beliau sihat dan dapat menjalani tugas hariannya serta lebih takwa beliau pada Allah robbul a’lamin.

Rawatan Selepas Seminar PD 4

Sehari sebelum saya pulang ke Kemaman, saya dijemput En. Ariffin (peserta seminar PD) untuk mengubati seorang warga emas di Bangi. Dari kesan rukyah dan tanda fizikal pesakit, gangguan itu berpunca dari jin SAKA yang hadir melalui Ilmu Syarat Tubuh setelah bersalin.

Saya sendiri sayu bila melihat pesakit mengadu kesakitan. Yang nyata, jin yang berada dalam badan pesakit turut terseksa. Hal ini diyakini kerana pesakit sebenarnya lumpuh separuh badannya. Kerana jin dalam badan pesakit tidak tahan sakit, anggota badannya yang lumpuh terangkat dan menggeletar.

Atas dasar faktor usia, saya tidak melanjutkan proses dialog. Dengan bertawakkal pada Allah, saya menggunakan teknik tarik untuk membuang jin tersebut.

Alhamdulillah, pesakit terasa ringan badan dan lega sebaik sahaja rawatan selesai.

Seminar Rawatan Islam

Assalamualaikum.

Untuk maklumat peminat seminar rawatan Islam bersama RIDAM, sila telefon segera consultant CMTC (lihat iklan topik).

Pihak consultant RIDAM hanya akan meneruskan program seminar jika permintaan kursus melebihi 70 peserta.

Pihak consultant RIDAM menggalakkan peserta mendaftar dahulu melalui 'call' untuk pengesahan jumlah peserta.

Jika syarat peserta kurang dari 70 orang, Seminar Perubatan Islam bersama RIDAM akan terbatal serta merta dan akan dilanjutkan pada tarikh yang lain.

Harap maklum.

Belajar Mata Batin? Wajarkah?

Assalamualaikum W.B.T

Saya terpanggil untuk membicarakan topik panas ini ekoran terdapat pelbagai pendapat di luar sana yang ingin mengetahui dan ada yang memberi komen terlampau tanpa mengetahui apa isi kandungan mempelajari Teknik Membuka Mata Batin..

Ada juga pemanggil dari Utara tanahair yang memberi komen dari gurunya berkenaan ’mata batin’ dan katanya ia hanya untuk para wali Allah. Pelbagai persoalan timbul samada ia sah dari segi syarak dan adakah wajib mempelajarinya?

Banyak lagi persoalan dan komen yang ditanyakan dalam blog RIDAM hinggakan ada yang bertanya seperti berikut:

”Ustaz...Kalau bukak mata batin kita, semua hantu kita nampak ke? Kalau nampak, setiap masa ker? Saya takutlah kalau nampak selalu.....”.

Saya tersenyum sendiri bila membaca soalan di atas. Panas sangat ke topik ni? Gerun sangat ke orang nak belajar teknik ni?

Berat...berat....Seminar tak start lagi dah ada orang fikir dan tanya bukan-bukan...
Tapi bila saya renung kembali, mereka yang bertanya diluar sana tak salah..Memang hak mereka untuk bertanya agar mereka tidak memasuki jurang mensyirikkan Allah.

Betul! Hak bertanya ada pada semua orang...Kenapa harus disalahkan mereka? Kenapa tak jawab sajer?

So...ni nak jawab la ni.. Ready yer... :D

Teknik Membuka Mata Batin yang akan di ajar oleh RIDAM adalah satu ikhtiar untuk penyelesaian perawat membantu mengubati penyakit mistik.

Teknik ini bukanlah teknik batin yang lain seperti keupayaan senibeladiri atau berubat tanpa belajar. Teknik ini HANYA DIKHASKAN UNTUK PERUBATAN ISLAM iaitu:-

1.Keupayaan mengesan jin di badan pesakit
2.Keupayaan mengesan jin di kediaman
3.Keupayaan mengesan barang sihir
4.Keupayaan berubat jarak jauh
5.Keupayaan protection dari ancaman sihir
6.Keupayaan menundukkan jin atau ahli sihir yang menyerang secara senyap

Setiap keupayaaan di atas hanyalah dengan keizinan Allah S.W.T sahaja. RIDAM tidak menjanjikan keberkesanannya. Namun begitu, teknik yang diajar adalah sebagai cabang ikhtiar untuk mendapatnya..Macam adab la...Nak berdoa kan ada caranya? Nak makan, nak solat, nak kahwin, nak tidur dan macam-macam lagi nak nak nak kan ada tertibnya.Begitu juga dengan teknik ni.

Soalan: Dari segi hukum pulak macam mana?

Adus...saya akui bahawa saya bukanlah arif dalam pengertian dalil tentang kaedah mempelajari teknik membuka mata batin ni. Secara jujur, dalam Islam memang tak ada ajar teknik ni. Tapi adakah salah kalau belajar?

Jawapan ini boleh juga saya terbalikkan dengan persoalan berikut:-

1) Dalam Quran tak ada ajar teknik merukyah....Dah tu, ramai muallij guna ayat quran dengan teknik tertentu untuk merawat tak apa ker? Contohnya mcm merawat santau, susuk, saka, sihir dan lain.....Boleh ker?

2)Dalam Quran tak ada ajar teknik merawat penyakit klinikal kecuali dengan madu dan beberapa bahan herba. Dah tu....ramai perawat Islam guna serai wangi, getah betik, rumput sembau dan beberapa herba lain tak apa ker?

3)Dalam Quran tak ada ajar teknik pagar rumah. Dahtu orang dok guna teknik pagar rumah tu tak apa ker?

Hah!..Mcm mana nak jawab...Kalau boleh jawab..silakan jawab...

Pada saya, jawapan yang akan dijawab berkenaan soalan di atas akan mengandungi isi kandungan berikut:-

1)Memanglah Quran tak ajar, tapikan Quran itu mukjizat.Quran kan diturunkan sebagai syifa’.Gunalah kandungannya untuk rawatan asalkan ianya tak mensyirikkan Allah dan tidak menggunakan jin serta tahu batas syarak. Boleh...tak mengapa.

2)Memanglah Quran tak ajar,tapikan Allah ciptakan tumbuhan herba tu untuk apa kalau bukan untuk kebaikan manusia.Tak salah kalau guna asalkan ia halal dan tidak memberi mudharat.

3)Teknik pagar rumah itukan ikhtiar. Yang penting minta dengan Allah..Bukan dengan jin. Kan Rasullah pernah guna teknik pagar bila rumah baginda dikepung kafir Quraish.Baginda kan guna Yasin:9 dan ditiup pada pasir kemudian dilempar ke arah musuh menyebabkan musuh tidak sedar bahawa baginda sebenarnya telah keluar dari rumahnya.So...pagar la rumah tu dengan ayat Al-Quran dengan memohon keizinan Allah..Boleh..tak mengapa..

Macam mana sekarang? Ada hujah lain?

Begitu juga lah dengan teknik mata batin yang akan di ajar nanti. RIDAM menggunakan pendekatan penggunaan Al-Quran dalam mencapai objektif Membuka Mata Batin agar ianya mudah digunakan dalam penyelesaian merawat pesakit. Semuanya dengan kehendak Allah S.W.T

Tak paham juga?
Begini...Sekiranya anda bertemu perawat Islam, tok bomoh, dukun atau sesiapa yang berubat, tidakkah anda pelik bagaimana dia dapat mengesan barang sihir tertanam, mengetahui jenis jin dalam badan pesakit, punca sakit dan seumpamanya?

Baiklah, kita tolak dulu kes bomoh penipu...Kita refer pulak pada perawat Islam yang glamour dan bertaraf seperti ada pangkat Datuk, Prof.,Ustaz, Motivator... Mereka boleh tahu tentang pertanyaan saya di atas...Mcm mana?

Heheheheeheh...Ni yang nak kasi bukak skit fikiran tu...

Keupayaan di atas ada 2 iaitu:
a. Gifted (anugerah)
b. Belajar (hasilnya dengan keizinan Allah)

Yang jenis gifted ni, diorang sendiri pun payah nak cerita sbb diorang nampak gambaran yang diberi Allah. Kadangkala diorang tak mintak pun...Tapi dapat lihat gambaran dan ianya turut membantu dalam proses rawatan.

Yang belajar ni la yang RIDAM nak ajar. Insyaallah, dengan garis panduan tertentu, keupayaan teknik mata batin ni banyak manafaatnya.

Soalan lagi: Nampak hantu ke ustaz kalau bukak mata batin?

Heheheh.....Hantu? Saya tidak pernah berjanji demikian...Kalau nampak, itu sebenarnya memudahkan kerana jenis hantu yang mengganggu, maka lain cara rawatannya.

Tujuan utama hanyalah untuk kemudahan scanning penyakit.Nampak hantu ni hanyalah dalam jelmaan jin.Rupa sebenar jin mana kita tahu...Quran kan dah terang-terang beritahu bahawa manusia tak dapat lihat jin tapi jin dapat lihat manusia.

Namun begitu, ada pendapat ulama muktabar yang mengatakan bahawa ada beberapa kategori manusia dapat lihat jin iaitu:-

1.Pesakit sihir
2.Yang belajar ilmu pembuka
3.manusia yang terpilih

Jangan takut dengan HANTU...Sebenarnya, HANTU akan lebih takut kalau kita dapat lihat diorang...Mcm pencuri yang menyorok di rumah mangsa..Kalau orang nampak dia, tentulah lintang pukang larinya..

Kena pegang konsep BERANI DENGAN HANTU

Kitakan makhluk yang paling istimewa di muka bumi ni...Yakin akan keesaan Allah...Takut hanya pada Allah

So...marilah pakat-pakat belajar teknik membuka mata batin ni.. Keputusan di tangan anda... Sebenarnya, anda bertuah kerana diberi ruang untuk belajar teknik ni tanpa perlu bersusah-payah masuk ke ceruk kampung dan negara untuk belajar kaedah yang kian pupus ni...

Harap maklum.
 
Blogger Templates