Ads 468x60px

Awak Sakit Apa?.....Semua Sakit Ustaaaaaaaaaaaaaaaz..

Lewat malam semalam, saya dihadiri sepasang suami isteri dari Dungun, Terengganu. Saya menerima kes mereka (walaupun letih bertarawih) kerana mereka sebenarnya bekerja dan menetap di Kepong, Kuala Lumpur. Lusa, mereka akan pulang ke sana.

Pesakitnya adalah si Isteri lingkungan umur 30an.

Seperti kebiasaan sebelum rawatan, saya mendiagnos penyakit pesakit dengan kaedah temuramah dan pemerhatian sepanjang sesi perbualan dengan pesakit. Pada peringkat awal, saya selalunya akan bertanyakan simptom tanda gangguan dahulu seperti mimpi yang dialami, kaitan dengan bayangan ataupun kes berdebar tanpa sebab. Ternyata, pesakit tiada tanda-tanda tersebut. Maka saya bertanya lagi:

"Sakit apa lah awak ni..?"

Dengan muka seposen pesakit tu jawab, "Tak tahulah Ustaz.. Semua sakit Ustaaaaaazz.."

Jika simptom gangguan tiada, saya lanjutkan pula scan saraf. Hasil daripada picitan point-point saraf badan, pesakit juga mengalami masalah darah kotor, kolestrol tinggi, migrain, sakit tulang pinggul (akibat jatuh) dan masalah rahim tinggi..

Saya dudukkan pesakit di ruang rawatan. Pada kali ini, saya menggunakan kaedah RUKYAH EKSPRESS setelah saya perolehinya melalui malam tahajjud & meditasi 1 jam selama 7 malam berturut-turut. Kaedah ini akan mula diajarkan pada batch pertama sesi Seminar di Sarawak & Sabah selepas Aidilfitri ini.. Insyaallah..

Dengan izin Allah, tangan dan kaki pesakit menggeletar. Kepalanya terhuyung-hayang dan dia melentok-lentok menahan sakit di bahagian belakangnya. Semakin kuat ayat yang dibaca, pesakit kelihatan seperti hendak pitam. Saya hentikan rawatan,. Ternyata kesannya amat kuat dengan kaedah yang baru saya terima ini.. Alhamdulillah..

Saya lakukan ritual mata batin dan di situ kelihatan kelibat wajah ibu pesakit... Hasil dari pengalaman lepas, kes sebegini memerlukan rawatan dalaman terlebih dahulu bertujuan untuk melemahkan gangguan sebelum menjalani proses rawatan yang sebenar.

Saya bekalkan limau nipis, air, minyak zaitun dan Minyak Aura Balancer (produk baru RIDAM) yang sudah dirukyah dengan ayat terpilih pada pesakit bagi rawatan dalaman selama 41 hari.. Kemudian pesakit dikehendaki datang untuk rawatan yang sebenar.

Saya doakan pesakit tersebut cepat sembuh dan keluarlah gangguan yang mengganggunya. Amin

* Mungkin kebetulan, takdir, ujian atau gangguan jin, pasangan suami isteri ini masih belum dikurniakan cahaya mata walaupun sudah 6 tahun berkahwin dan disahkan normal oleh doktor. wallhu'alam...
 
Blogger Templates