Ads 468x60px

Amaran Terakhir Penutupan Shoutmix

Salam..

Ini adalah AMARAN TERAKHIR pada si komen-komen yang BIADAP dan TAK PANDAI BERSOPAN-SANTUN semasa masuk ke Blog RIDAM..

Tujuan adanya ruangan shoutmix chat adalah untuk bertanya khabar, bertanya tentang penyelesaian rawatan dan mengeratkan silaturrahim..

Jangan kerana puak-puak yang KURANG AJAR & TAK SEKOLAH ni, orang lain tak dapat menggunakan keistimewaan ruangan yang disediakan..

Seperti apa yang telah saya beritahu pada ruangan yang lepas, jika tidak berpuas hati, datang jumpa RIDAM..kITA MUZAKARAH cara baik. Setakat nak komplen tapi sorok identiti buat apa..? Lama-lama tahu jugak...

So..ni final warning... kalau masih ada lagi nukilan sumbang dalam shoutmix ridam ni, ianya akan ditutup serta-merta.. Letih dok melayan puak-puak hati batu ni... penat...

Moga-moga..bulan 10 malam Ramadhan akhir ni akan menyedarkan korang yang berkenaan..

p/s: Kepada sdr nick ZAMANI..sila hubungi saya.. .SAYA TIDAK SEKALI-KALI AKAN MENARIK DAKWAAN SAYA KERANA SAYA ADA BUKTI... Sila hubungi saya dan saya akan berikan BUKTI tersebut.. Demi Allah, saya tidak MENIPU.. Berani kerana benar...!

Sekian...wassalam
 
Blogger Templates