"Macam mana awak cari barang sihir, syakirin?"

Ketika ditanya soalan ini pada saya satu ketika dulu, sukar saya berikan jawapannya kerana hal ini hanya mampu difahami bagi mereka yang pernah mempelajarinya atau yang ahli.

Sekadar berkongsi, kaedah mengesan barang sihir ada pelbagai cara iaitu:

1-melalui mimpi
2-melalui firasat hati
3-melalui tindak balas anggota badan
4-melalui dialog dengan jin

Kita lihat satu-persatu pada perkara di atas.

1-melalui mimpi
Ada pun melalui mimpi ialah samada ditunjukkan secara jelas kedudukan barang sihir tersebut ataupun melalui tanda-tanda yang perlu dicari jawapannya. Misalnya perawat melihat pokok besar di hadapan rumah pesakit. Mungkin ianya tertanam di situ.

2-melalui firasat hati
Ada pun rasa firasat hati merupakan petunjuk kepada tertanamnya barang sihir tersebut. Hal ini boleh berlaku sebelum, semasa ataupun selepas merawat.

3-melalui tindak balas anggota badan
Adapun hal ini berlaku dimana perawat merasai getaran pada badannya, ataupun rasa kebas pada tangannya, ataupun rasa pening ketika melalui kawasan barang sihir tersebut ataupun kebas kaki dan sakit tulang sulbi.

4-melalui dialog dengan jin
Ada pun kaedah ini diberitahu oleh jin ketika pesakit dirasuk.

Macam mana nak tahu kena tipu dek jin atau tidak?


Hal ini tak perlu dirisaukan. Apa yang perlu dilakukan adalah MENCARI BARANG tersebut mengikut lokasi yang diberitahu. Jika tak jumpa, sah la jin tu menipu.

Bila diberitahu, jangan percaya bulat-bulat. Buat panduan sahaja. Tak perlu pelik la kalau kena tipu dek jin SEBAB JIN MEMANG DAH JENIS SUKA MENIPU.. :D

Apa pun, saranan saya bagi yang berminat untuk mempelajari kaedah ini, hadir lah ramai-ramai ke seminar RIDAM samada di Limbang, Sarawak atau di Kuala Lumpur pada bulan Oktober ini.

Semoga pertemuan kita di sana nanti akan beroleh kebaikan dan manfaat yang besar dalam jalan keilmuan.

MAKLUMAN

Sila layari blog ini secara Web View walaupun anda melayarinya melalui telefon pintar agar tidak terlepas info penting di sidebar yang disediakan.

Semak Akaun RIDAM yang sahih di sini jika ada urusan bayaran produk dan servis.

Syukran Jazilan.

.