Ads 468x60px

Ilmu Ros Merah - Jangan Tanya..Tapi Ramai Jugak Yang Tanya..

Salam...

Dalam posting sebelum ini berkenaan iklan seminar ridam ke-3, ada RIDAM muatkan list pengajian yang akan dikongsi termasuklah ILMU ROS MERAH..

RIDAM dah maklumkan bahawa penerangannya akan di khabarkan dalam seminar nanti dan SMS tidak akan di layan... Tapi ramai jugak yang 'loyar buruk' sewaktu telefon..

Saya tanya: "Kenapa tanya? Kan dah maklum?".
Dia jawab: "Aik...kan ustaz kata takleh SMS...Saya tak SMS...Saya telefon jer.."..

Adoi hai..terkena aku.....

Okay lah..Sedikit info berkenaan ILMU ROS MERAH..

ILMU ini adalah salah satu kaedah rahsia untuk pengubatan secara tidur.. Tapi bukan kaedah tidur TOK NGAH..

Antara syaratnya ialah penyediaan ROS MERAH dan beberapa bacaan sebagai jalan ikhtiar.

So...tu jer info RIDAM leh bagi.. nak tahu lanjut, leh datang seminar..

Makluman:
Harga market bagi sekuntum bunga ros sekarang adalah RM1.50... Sekian dimaklumkan..

SEMINAR LANJUTAN SESI 3 .. pertama di adakan di TAIPING..!

Assalamualaikum wbt

Seminar ke-3 kali ini pertama kali akan di adakah di Taiping sebagai penghargaan penyertaan warga utara yang ramai menyertai seminar RIDAM sebelum ini selepas Kuala Lumpur diikuti seterusnya di Kuantan, Pahang.

Tarikh: 1-10-2011 (Sabtu)
Tempat: Dewan Solehin, No.32, Tingkat Atas,
Jln Medan Kamunting, Perak

Pada asalnya, RIDAM BERCADANG untuk mengisi modul kebatinan, sufi dan rohani dalam program lanjutan ke-3.. Dimana cadangan asal akan dibuat di kawasan rekreasi air terjun dan hutan belantara. Tetapi memandangkan masih banyak yang perlu diajar untuk rawatan am, maka skop rawatan dalaman mungkin akan dilanjutkan pada pengajian berikutnya. Lagipun RIDAM tak galakkan WANITA ambil bahagian sebab risiko di belantara yang penuh dengan aneka 'kampung' yang mungkin mengundang masalah.

Jadi, pada program terbaru kali ini, insyaallah, kita sama-sama akan berkongsi untuk merawat dan membantu di samping berikhtiar dengan permasalahan berikut:-

1. Badi: Pengenalan dan rawatan
2. Ilmu Pengasih: Pengenalan dan rawatan
3. Santau dan herba rawatan
4. Ilmu Pelaris: kaedah & rawatan
5. Doa booster untuk aktifkan peranan roh diri
6. Kaedah dan teknik merawat Amukan Isim
7. Rawatan Sakit Jantung dan doa: PENGIJAZAHAN
8. Rawatan Sihir saraf: kaedah bukaan saraf tunjang dan rawatan.
9. Ilmu Ros Merah: akan diterangkan dalam Seminar.. SMS X LAYAN bila tanya pasal bab ni. :D

Pendaftaran:
Sila buat bayaran sebanyak RM180.00 ke akaun berikut selewatnya 28hb September 2011 dan maklumkan maklumat bayaran ke 019-9891078 / 012-6763447 atau darulmanzil@yahoo.com

Akaun Maybank
Nama: Noor Syahida Mohd Suyud
No: 162085479181

Akaun CIMB
Nama: Khairul Syakirin Abdul Wahab
No: 1313-0000343-52-9

Memandangkan limit penyertaan hanya 40 orang, sila buat bayaran awal sebagai pengesahan awal. Harap Maklum


p/s: Orang baru pun boleh belajar. Harap maklum
 
Blogger Templates