Ads 468x60px

Kursus Persendirian di RIDAM

Assalamualaikum..
Penat saya menjawap panggillan telefon, sms dan email. Rata-rata bertanyakan bila RIDAM nak buka kursus rawatan lagi..

Sebenarnya, saya masih sibuk dengan pembinaan kolam renang seluas 15kaki x 23 kaki dan taman lanskap di hadapan RIDAM. Memang dah minat saya suka berkelah di hutan air terjun, maka, diharap pembinaan lanskap ini nanti akan mengubat rindu saya jika tidak berkelah..Dalam plan, saya akan membina air terjun mini dihujung kolam itu nanti..

Alangkah seronoknya nanti bila mendengar deruan air terjun di RIDAM walaupun itu hanyalah air terjun buatan. Makcik depan kediaman RIDAM siap bergurau lagi..katanya: "lepas ni ustaz, kalau nak mandikan pesakit, celup dalam kolam ni jer..tak payah susah-susah"..Adus makcik, kalau macam ni lah gayanya, lingkup saya sebab kena selalu salin air baru...banyak budget tu..

Oleh kerana permintaan yang ramai, maka, saya membuka peluang kepada mereka yang berminat untuk belajar secara berkumpulan. Syarat penyertaan dan perkara berkaitan adalah seperti berikut:

1-Minima sekurangnya 4 orang
2-Bayaran sebanyak RM250 di bank-in seminggu sebelum kelas pengajian.
3-Nota, makan dan sijil diberikan.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi 019-9891078..

Sekian
 
Blogger Templates