Ads 468x60px

Ilmu Ros Merah - Jangan Tanya..Tapi Ramai Jugak Yang Tanya..

Salam...

Dalam posting sebelum ini berkenaan iklan seminar ridam ke-3, ada RIDAM muatkan list pengajian yang akan dikongsi termasuklah ILMU ROS MERAH..

RIDAM dah maklumkan bahawa penerangannya akan di khabarkan dalam seminar nanti dan SMS tidak akan di layan... Tapi ramai jugak yang 'loyar buruk' sewaktu telefon..

Saya tanya: "Kenapa tanya? Kan dah maklum?".
Dia jawab: "Aik...kan ustaz kata takleh SMS...Saya tak SMS...Saya telefon jer.."..

Adoi hai..terkena aku.....

Okay lah..Sedikit info berkenaan ILMU ROS MERAH..

ILMU ini adalah salah satu kaedah rahsia untuk pengubatan secara tidur.. Tapi bukan kaedah tidur TOK NGAH..

Antara syaratnya ialah penyediaan ROS MERAH dan beberapa bacaan sebagai jalan ikhtiar.

So...tu jer info RIDAM leh bagi.. nak tahu lanjut, leh datang seminar..

Makluman:
Harga market bagi sekuntum bunga ros sekarang adalah RM1.50... Sekian dimaklumkan..
 
Blogger Templates