Teknik Rawat Secara Tidur - TRCT

Salam buat pembaca:-

Pernahkah anda mendengar Teknik Merawat Secara Tidur?

Tentu anda pernah membaca kisah rawatan sebenar dalam Novel Mistik terbitan awal 80an dan 90an.Teknik ini saya pelajari dari seorang Muallij yang berpengalaman disebuah pendalaman di Bera, Pahang pada awal tahun 2003 dahulu. Gelarannya adalah Tok Ngah.

Kebiasaannya, teknik ini saya gunakan di akhir rawatan jika hilang punca merawat penyakit(itupun kalau ingat la).

Program seminar di Kuantan dahulu pernah saya terangkan secara ringkas berkenaan teknik ini iaitu;

1.Kaedah rawatan dijalankan sewaktu merawat tapi perawat dan pesakit tidur setelah membaca surah amalan tertentu yang di ijazahkan oleh guru.
2. sebenarnya, perawat tidur nampak pada zahirnya saja. Pada sesi 'tidur' tersebut,perawat menerobos ke alam batin tanpa disedari/disedari makhluk jin yang mengganggu pesakit.
3. Pada ketika rawatan dijalankan, perawat dan pesakit boleh berkomunikasi secara batin, namun, percakapannya boleh didengari mereka yang melihat proses rawatan.

Kaedah TRCT ini memerlukan pimpinan guru sebelum dilakukan berseorangan.
Saya ada cadangan untuk mengajar amalan ini tapi dengan syarat, pelajar itu harus mengingati semua ajaran yang diajar oleh RIDAM dan lulus ujian yang akan dikendali oleh saya sendiri.

Bila?

Akan dimaklumkan tidak lama lagi...Tungguuuuuuuuuuuuuuuuu..

MAKLUMAN

Sila layari blog ini secara Web View walaupun anda melayarinya melalui telefon pintar agar tidak terlepas info penting di sidebar yang disediakan.

Semak Akaun RIDAM yang sahih di sini jika ada urusan bayaran produk dan servis.

Syukran Jazilan.

.