Testimoni Amalan Yasin 7 Mubin

Pelbagai reaksi yang diterima dari pengamal Yasin 7 Mubin yang membeli khazanah amalan ini dengan RIDAM.

Secara automatik, pembeli buku Yasin 7 Mubin RIDAM mendapat ijazah setelah melakukan syarat ijazah seperti yang tertera dalam buku. Ada yang bertanya samada perlu bersanad/bersuri/bersalam secara berdepan untuk mendapat ijazah pengamalan ini.

Sebenarnya, saya pun mendapat ijazah secara lisan dari Arwah ToK Ayah Lah Pasir Puteh sebelum mengamal amalan Yasin 7 Mubin ini. Sebab itu saya katakan bahawa, mereka yang ingin beramal dengan amalan Yasin 7 Mubin ini hanya perlu membelinya, kemudian mengamal syarat pengijazahan dengan niat yang baik.

Antara ujian pengamalan ini ialah:
1-Badan terasa pijar semasa pengamalan
2-Mengantuk dan keletihan semasa mengamal
3-Melihat bayangan melintas semasa mengamal
4-Anggota badan(spt telinga, bahu, belakang badan) seperti ada yang mencuit
5-Mimpi serangan selepas pengamalan

Untuk itu, janganlah ditakuti akan kesan seperti di atas. Bukan senang untuk senang. Setiap hajat biasanya akan punyai ujian dari Allah. Janganlah takut untuk meneruskan pengamalan.

Dari pengalaman RIDAM, gangguan semasa amalan hanyalah untuk menggertak / menakutkan pengamal supaya menghentikan amalan. Sebenarnya, tiada kesan fizikal pun yang berlaku. Itu semua hanyalah ujian sementara dalam amalan. Hanya Allah yang lebih berhak ditakuti.

Saranan Amalan
Seeloknya, amalan dilakukan selama 3 hari. Jika tiada tindak balas, lanjutkan ke 7 hari. Seterusnya 9 hari atau 21 hari atau 41 hari atau 101 hari.Biasanya tidak melangkaui 9 hari.

Peringatan
RIDAM sesekali tidak menghalalkan amalan ini untuk tujuan keburukan. Jangan tertipu dengan hawa nafsu.

Sekian

2 Comments:

  1. مستقيم محمد نجيب said...
    This comment has been removed by the author.
    my counsel said...
    salam ustaz,buku amalan yassin 7 mubin ni xde dlm bentuk pdf ke?kalau ade saya nk sanggup byr dgn harga hardcopy.sbb kalau nk pos amek masa

Post a Comment




Ssungguhnya, kesembuhan penyakit itu hanyalah dengan keizinan Allah. Kita perlu berusaha dan yakin akan ke-EsaanNya