Ads 468x60px

RAWATAN IKHTIAR ZURIAT >> DiarI Rawatan RIDAM

As-Salam..
 
Minggu lepas trend orang datang berubat ke RIDAM rata-rata bab ikhtiar nak dapatkan anak. Ada pesakit baru dan ada juga yang pernah berubat, menyusul untuk ikhtiar dapat zuriat seterusnya.
Apa pun, RIDAM pun sebagaimana pesakit tiada daya untuk jaminan, kecuali dengan ikhtiar dan tawakkal. Anak - juga rezeki dari yang Maha Pencipta... noktah.

Bagi tujuan ini, RIDAM wajibkan suami isteri datang bersama. Bersama hajat, turut perlu dibawa Kurma (sekotak), serbuk Kayu Manis (2 paket), Minyak Masak Zaitun (Olive Oil) dan air mineral (minimum 2 liter). Kesemua bahan ini akan digunakan untuk jangka masa 4 bulan.

Petua dan pantang amal untuk ikhtiar tersebut juga akan diberi. Insyaallah, jika tidak melibatkan únsur 'luar', maka mudahlah ikhtiarnya. Jika 'ada', perlu dirawat masalah 'luar' itu dahulu.

Apa pun, tahniah pada yang berjaya dengan ikhtiar RIDAM ini. Bagi yang gagal, pohon lah berbanyak doa pada Allah. Kata Guru-guru saya, sedekah juga sebagai jalan ikhtiar untuk tujuan ini. Insyaallah..

Sekadar coretan awal pagi. Moga beroleh barokah Allah pada sahabat sekalian.
Wassalam...


#‎maduketingbesi‬
 
Blogger Templates