Testimoni Khafiat Yasin 41

Assalamualaikum..
Khafiat Yasin 41 adalah satu lagi ikhtiar hajat dengan menggunakan amalan Surah Yasin yang di yakini (dengan izin Allah) mujarab dan berkesan.

Amalan ini adalah amalan ahli Hikmah terdahulu yang diberi ilham dan petunjuk dari Allah.

Senarai Testimoni Pengamal:

1)Ahmad Imran (masalah sihir) - Puchong - SMS
Salam Ust. Saya dah buat 7 malam untuk masalah gangguan pada isteri saya. Orang yang disyakki accident dan meninggal. Isteri saya dah beransur kurang.

2)Jalaludin (pelaris) - Banting - Telefon
Salam Ust. Saya cuba jer. Lepas buat amal khafiat Yasin 41 ni 3 malam, saya tiup pada air 1 baldi. Air tu air yang sama... Kemudian, saya spray depan kedai setiap kali buka & tutup. Dah nampak kelainannya Ustaz..terima kasih Ustaz..

3)Muhd Soleh (rawatan jarak jauh) - Kota Kinabalu - E-mail
Salam Ust. Cuma nak ucapkan terima kasih sebab sudi ijazahkan Amalan Khafiat Yasin 41. Banyak mujarab untuk rawatan jarak jauh. Saya selesa dengan kaedahnya... Terima kasih Ustaz Syakirin..!

4)Pn.Lela (anak nakal) - Penang - SMS
Slm Ustaz! Anak saya dah tak agresif macam dulu. Saya ikut cakap Ustaz suruh baca pada air hujan malam jumaat. Jenuh nk tunggu hujan mlm jumaat turun.. Saya minta tolong dgn saudara saya di KL tadahkan.. Terima kasih Ustaz..

5)Pn. Kamsiah (suami curang) - Singapore - email
Slm. Saya nak ucapkan jutaan terima kasih pada Ustaz sebab ajar saya kaedah Yasin 41 tu.. Suami saya dah kenal rumah, saya dan anak-anak. Dia pun dah tak pergi nightclub lagi.. Ramadhan tahun ni adalah yang paling gembira selama 16 tahun kami kawin! Terima kasih Ustaz..

-----------------------------------------

Kalau nak dikira, berpuluh SMS, email dan panggilan yang RIDAM terima sejak buku Amalan Yasin 41 dijual. Dalam ikhtiar, kita gabungkan dengan ikhtiar zahir dan ikhtiar batin. Insyaallah, dengan kesungguhan tersebut, moga doa kita dimakbulkan.. Insyaallah..

1 Comment:

  1. Rosman said...
    Salam,
    adakah panduan untuk anak nakal ada di dalam Khafiat Yasin 41?

Post a Comment




Ssungguhnya, kesembuhan penyakit itu hanyalah dengan keizinan Allah. Kita perlu berusaha dan yakin akan ke-EsaanNya