Assalamualaikum..
Hari ni hari yang paling gembira dalam hidup RIDAM...Syukur pada Allah atas izinNya, diberi HADIAH yang selama ini di tunggu akhirnya dimakbulkan jua.. :D

Pukul 3:03 pagi pada 19hb Januari 2011, Pn RIDAM selamat melahirkan seorang puteri di Hospital Kemaman, Terengganu.. Baka RIDAM yang ke-4 ini di nanti-nanti kelahirannya.. Maklumlah, 3 orang 'askar melayu RIDAM' sebelum ni semuanya putera...Nak jugak si puteri buat peneman ibu di dapur nanti...

Apa pun, RIDAM ucapkan terima kasih banyak-banyak pada yang mendoakan kesejahteraan kami sekeluarga tak kiralah kot SMS, email mahupun melalui telefon... Terima kasih banyak-banyak...

Moga Allah membalas jasa kalian...


Gambar lepas dibersihkan oleh Bidan

12 Comments:

  1. muhd zulazwan ::jawer:: said...
    alhamdulillah...syukur pade ALLAH...xtahu pon yg ridam nk dpt baby sblum ni...psl tu la lamer benor x update blog ye....dah rindu nk bace citer2 menarik dari ridam ni...BTW...tahniah ye...
    Muhammad Ubaidullah said...
    Alhamdulillah...
    Tahniah buat ustaz,,,
    jakionline inc said...
    Tahniah ust dgn kelahiran puteri baru. Bertambah riuh lah dalam rumah nanti ..
    apa-apa said...
    Tahniah ustat.. moga2 akan bertambah rezeki..
    Darul Manzil said...
    Terima kasih la atas ucapan kalian.. :D Memang satu hari RIDAM dok senyum sorang-sorang..mahu tak gembiranya... dapat anak pompuan tu..lama sgt dah tunggu... Insyaallah, lepas ni adalah sambungan semula jurnal rawatan RIDAM...tERIMA KASIH kerana menyokong RIDAM selama ini...
    PedangSkan said...
    Assalamualaikum,
    tahniah atas kelahiran puteri RIDAM...COMEL...semoga ALLAH murahkan lagi rezeki...
    smile said...
    tahniah sheikh atas kelahiran puteri moga mendapat berakoh
    epu said...
    Alhamdulillah..tahniah buat ustaz dan isteri..comel baby tu..:)
    cikdee said...
    assalam cikyin,
    alhamdulillah syukur kerna tercapai hajat di hati utk menimang cahayamata puteri...apa gerangan nama diberi?
    Mencupu said...
    Assalamu'alaikum Ustaz, tahniah kepada Ustaz & Keluarga, dikurniakan seorang puteri, semuga anak ini sentiasa berada di dalam rahmat dan lindungan dari Allah, menjadi anak yang ta'at kepada Allah dan RasulNYA serta ibubapa. Menjadi insan yang berjaya di dunia dan akhirat. Aamiiin Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim. (Pakcik Mie & Family)
    Muhamamd Zulfaiz said...
    alhamdulillah...ilmu nk dptkn anak perempuan/lelaki ni pun ust kne turunkan kt kami yg memerlukan...msukkan skali dlm silibus nati...hehe
    evilcooler said...
    Alhamdulillah! Syukran! Tahniah kepada saudara RIDAM. Semoga Umat Muhammad s.a.w yg solehah bertambah di muka bumi ini. Amin

Post a Comment




Ssungguhnya, kesembuhan penyakit itu hanyalah dengan keizinan Allah. Kita perlu berusaha dan yakin akan ke-EsaanNya