darulmanzil's post follower

Assalam.. Kepada sahabat sekalian, untuk makluman, segala post yang dipapar oleh saya boleh melalui alternatif berikut:-

1. FB darul manzil
2. Twitter darulmanzil
3. Blogspot darulmanzil

Maka, setiap apa yang saya pamer, saya izinkan untuk SHARE kerana itulah tujuan segala perkongsian yang dibuat. Jadi, please jangan lagi taip "Izin Share Yer Ustaz..." atau yang sewaktu dengannya. Namun, jika ada yang saya tak bagi share, saya akan maklum dan yang tu tak boleh la share...

Sekian,
darulmanzil

~p/s: Twitter baru jer ON... follow kat situ gak yer...

MAKLUMAN

Sila layari blog ini secara Web View walaupun anda melayarinya melalui telefon pintar agar tidak terlepas info penting di sidebar yang disediakan.

Semak Akaun RIDAM yang sahih di sini jika ada urusan bayaran produk dan servis.

Syukran Jazilan.

.