Esen Limau Nipis (ELN) Ridam

 Ada cara senang.. buat apa nak cara susah..?
************************************************

Dalam hal rawatan yang melibatkan gangguan, asas bahan yang ambo syaratkan pada pesakit adalah menyediakan air mineral sekurangnya 5 liter dan limau nipis 21 biji. Jika ada lagi simptom lanjutan, maka ambo akan senaraikan tambahan barang yang perlu di bawa.

Namun begitu, bagi pesakit yang datang dari jauh terutama dari Sabah, Sarawak, Singapore dan Brunei, biasanya akan bermasalah juga nak bawa balik limau nipis 21 biji tu.

Sebaik sahaja selesai rawatan, pesakit diminta mandi air campuran perahan limau nipis selepas asar selama 3 hari berturut-turut. Ini kerana, selepas rawatan dilakukan, badan pesakit di waktu itu sedang 'kosong' dan perlu dipulihkan segera sebelum berisiko diganggu anasir gangguan am yang lain.

Jika terpaksa 'delay' jadual penerbangan, jauh perjalanan atau terpaksa bermalam di hotel, menjadi satu masalah pula nak cari pisau untuk potong buah-buah Limau Nipis yang dirukyah tu.

Kini, masalah tu dah selesai bila RIDAM dan keluarkan produk Esen Limau Nipis ni. Hanya perlu spray sahaja mengikut sukatan yang ditulis samada pada air mandian, minuman atau kulit tubuh bila nak guna.

Terserah kepada pesakit samada nak guna cara lama (bawa limau nipis) atau cara moden dengan menggunakan ELN ni. Lagipun, kosnya lebih kurang sama saja kalau beli di pasar. Cuma ELN ni senang nak bawa, senang nak simpan dan senang nak guna.

Berminat..?
Boleh hubungi ambo deh - 0129928646

Cuma 20 hinggitt jer... tak termasuk pos yer...

p/s: Rukyah dibuat mengikut permintaan dan jenis simptom penyakit kerana ia PERCUMA.

 


 

MAKLUMAN

Sila layari blog ini secara Web View walaupun anda melayarinya melalui telefon pintar agar tidak terlepas info penting di sidebar yang disediakan.

Semak Akaun RIDAM yang sahih di sini jika ada urusan bayaran produk dan servis.

Syukran Jazilan.

.