Maaf lah...saya teramat sibuk

Assalamualaikum..

Saya memohon maaf di atas ketidakupayaan membalas sms dan menjawab panggilan telefon bermula 20hb Oktober 2010 hari tu..Mari kita tengok diari perjalanan RIDAM bermula 20hb Oktober 2010..

20 Oktober 2010 (Pagi)
RIDAM dijemput ceramah di PETRONAS-CUF Gebeng, Pahang sempena hari HSE mereka.

20 Oktober 2010 (Petang)
RIDAM sekeluarga bertolak ke Kuala Lumpur. Dalam perjalanan, RIDAM singgah di IAB (Institut Amanuddin Baki, Genting) bagi menziarahi ibu mertua yang berkursus selama seminggu di situ.

Kemudian, RIDAM berjumpa x-pelajar seminar di tepi jalan (selepas Tol Gombak) untuk sembang mesyuarat-tingkap kereta sekejap.

Sekitar jam 11:30 malam, barulah RIDAM sekeluarga sampai di rumah mertua di Klang.

Jam 12:30, RIDAM keluar lagi kerana ada jemputan rawatan emergency. Pukul 3:30am baru balik ke Klang semula dan tidur selepas itu.

21 Oktober (Petang)

Cadangannya, RIDAM nak ke Rawang untuk tujuan pemberian sijil pada x-pelajar seminar di Terengganu. Bila keter dan dipandu, rasa bergegar dan diherot terus ke bengkel kereta.. Terperangkap lah RIDAM di kedai kereta..Banyak komponen kena ganti daaa....

Malamnya, RIDAM dan isteri berkemas barang-barang yang akan di bawa ke Limbang, Sarawak.

22 Oktober 2010

Awal pagi, isteri menghantar RIDAM ke KLIA. RIDAM sampai di Miri sekitar jam 10:45 pagi. Di Miri, RIDAM dijemput berubat bekas pesakit yang terlantar di hospital swasta.

Jam 4pm, RIDAM sudah berada di Miri Airport. Tapi flight pulak delay.. Pukul 5:15, barulah dapat terbang ke Limbang, Sarawak.

Sampai di Limbang, RIDAM dijemput orang kuat Limbang iaitu ustaz Ahmad dan ustaz Ghani. Mereka menghantar RIDAM ke hotel dan kami keluar makan selepas itu.

Malam yang sama, RIDAM dijemput berubat. Sesi rawatan selesai sekitar jam 12:30 malam. RIDAM pulang ke hotel dan TIDUR KELETIHAN...

23 Oktober 2010

Seminar RIDAM bermula dari pukul 8:30am dan berakhir sekitar jam 6:40pm. RIDAM kemudiannya balik sebentar ke hotel untuk mandi dan keluar semula bagi jemputan rawatan sekeluarga.

Sesi rawatan berakhir sekitar jam 1:30am. RIDAM pulang ke hotel dan sekitar jam 3:30am, RIDAM diserang ahli sihir menyebabkan sesak nafas dan batuk berdarah. Seorang diri, RIDAM berubat dan melakukan counter-attact pada yang berkenaan. Pukul 5:30am baru dapat tidur.

24 Oktober 2010

Seawal jam 8:45am, RIDAM sudah berada di dewan seminar bagi sesi rawatan dan latihan live pada peserta. Hanya peserta Limbang yang pertama kali mendapat pengalaman begini. Mereka semuanya mendapat pendedahan sebenar yang merasai sendiri teknik-teknik rawatan yang dipelajari pada rawatan sebenar.

Rawatan berakhir jam 2:30 pagi sebelum RIDAM pulang ke hotel.

25 Oktober 2010

RIDAM bertolak dari Limbang ke Miri seawal jam 11:10am. Sedih rasanya meninggalkan Limbang.. Banyak betul kenangan di sana..

Sekitar jam 8:45 malam, barulah RIDAM sampai di KLIA. Kelewatan ini disebabkan flight delay lagi di Miri...

Anak-anak kecil RIDAM merengek minta makan Mc Donald.. Walaupun penat, kesian pulak bila mereka nak bermanja dengan papa nya.. Maklumlah, kena tinggal ari tu.. Pukul 11:50pm, barulah RIDAM sampai di rumah mertua di Klang. Badan penat dan tak cukup tidur toksah cakaplah..

RIDAM bercadang nak berehat dalam 2 hari..

26 Oktober 2010

Awal pagi, RIDAM dok tengah menaip artikal untuk blog ni dan menyemak email serta msg facebook kalau-kalau ada.

* Sepanjang handphone RIDAM yang asyik on-off selama waktu sibuk ni, RIDAM menerima 183 sms, 82 missed call dan 129 email... sebab tu lah RIDAM nak berehat jap... Semput rasanya..

Minta maaf pada yang tak mampu RIDAM balas sms, email dan panggilan... Maaf sekali lagi..

Sekian..

MAKLUMAN

Sila layari blog ini secara Web View walaupun anda melayarinya melalui telefon pintar agar tidak terlepas info penting di sidebar yang disediakan.

Semak Akaun RIDAM yang sahih di sini jika ada urusan bayaran produk dan servis.

Syukran Jazilan.

.