Amal Petua Ni.. Insyaallah.. Hebat..

Assalamualaikum...

Kali ni saya nak kongsi sedikit resepi kesihatan dan kebahagiaan.. Itupun kalau nak amal.. Terang banyak-banyak pun tak guna kalau tak amal... Betul tak???

Seperti yang sedia maklum, sejak awal tahun 2014, RIDAM asyik sakit jer... Demam la.. Gout la.. Hernia la.. Batuk la... Mujur kat rumah ada mesin check kesihatan sendiri.. Maka tahulah problem apa yang berlaku dalam tubuh.. Bila buat diagnos sendiri, maka tahulah apa asbabnya.

1. Tak bersenam.. Dulu ada kelas senibeladiri.. Paling kurang pun seminggu 2 kali training.. Loni '0' terus... Badan tak berpeluh.. So, kumuhan tak lancar..

2. Tidur lewat dan tak cukup tidur.. Sebab padat sangat dengan program, tidur jadi tak cukup.. Siang hingga malam berubat.. Tengah malam hingga pagi mengarang.. Bila masa nak tidur...? Celah-celah masa sikit-sikit gitulah..

3. Makan tak kontrol.. Balun jer asal kena ngan selera..

Maka 3 asbab ni yang menyebabkan ketahanan badan jadi low.. Maka mudahlah dapat penyakit..

Sebelum amal petua yang akan diberi ni, saya berhadapan dengan pelbagai kes penyakit dari pesakit yang datang.. Setiap simptom yang saya perolehi akan saya rekod dan buat 'research'..

Setelah membuat simptom research lebih dari 10 orang pesakit, maka saya telah temui penawarnya... Insyaallah, memang berkesan dan berbeza... Apa rahsianya?

Mudah jer. Ni hah..

--------------------------------------------------------------------------------------------------
1 sudu cuka epal + 1 sudu cuka delima + 1 gelas potongan tembikai
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Kesemua bahan di atas di kisar dan diminum 2 kali sehari..

Anda akan dapat rasainya perubahannya 2 jam selepas minum rahsia ramuan ni.. Setelah seminggu, kita lihat feedback kebaikan yang diperolehi.. Antaranya:

1. Badan ringan dan masalah angin dalam tubuh menurun.
2. Makan jadi sedikit sebab cepat rasa kenyang.
3. Penyakit darah tinggi menurun..
4. Batuk-batuk hilang. Insyaallah..
5. Jerawat dan resdung hilang.. Kulit jadi licin..
6. Ingatan semakin kuat.
7. Masa ketahanan seks untuk lelaki LAMA... Ni la yang ramai laki suka kan?
8. Vagina perempuan jadi mudah basah.. Pantang sentuh 'nak' jer.. Memang sesuai untuk isteri yang dingin..

Jadi amalkanlah petua mudah ni setiap pagi dan petang / malam.. Untuk perkara no. 7 dan no.8 tu, tambah sedikit dengan senaman KEGEL kalau nak kesan lebih cepat dari seminggu..

Senaman KEGEL ni buat atas katil jer... Caranya, baring dengan kedua peha tertutup rapat. Tarik nafas dan kemut bahagian anggota sulit selamat 10 saat. Lepas nafas dan ulang sebanyak 10 kali. Dalam sehari buat lah 3 sesi.

Lepas buat senaman kegel ni, alat sulit akan rasa panas.. Menjadilah tu.. Nak buat masa duduk atak berdiri pun boleh.. Tapi make sure peha tertutup rapat masa buat tu...

Semoga petua ni diamalkan dan rasailah kebaikan darinya... Selamat beramal...

MAKLUMAN

Sila layari blog ini secara Web View walaupun anda melayarinya melalui telefon pintar agar tidak terlepas info penting di sidebar yang disediakan.

Semak Akaun RIDAM yang sahih di sini jika ada urusan bayaran produk dan servis.

Syukran Jazilan.

.